Cyklotrasa 8215 Ružindol – Dlhá – Matildin dvor

9,5 kmcestné bicykle

Parametre trasy

Popis

Cykloturistická trasa má východisko na konci obce Ružindol. Zo začiatku vedie súbežne so zelenou cykloturistickou trasou č. 5206 okolo smetiska mierne do kopca. Na kopci krátkeho stúpania sa cykloturistické trasy rozdeľujú. Zelená pokračuje rovno a žltá sa stáča doprava. Orechovou alejou mierne stúpa. Pred obcou Borová si na chvíľu nohy oddýchnu v krátkom klesaní. V obci nás však opäť čaká stúpanie. V strede obce míňame hasickú zbrojnicu s výstavkou historických exponátov. Pri kostole sa stúpanie zmierňuje a za dedinou sa nám odkrýva široký rozhľad na okolité polia a neďaleko čnejúci hrebeň Malých Karpát. Nasleduje zjazd do obce Dlhá. Prechádzame popri dvoch kostoloch, pričom pri druhom na križovatke sa stáčame vľavo. Pri pohostinstve sa cykloturistická trasa stretáva s modrou cykloturistickou trasou č. 2204. Po dvesto metroch sa cykloturistické trasy opäť rozdeľujú. Stáčame sa doprava a stále viac sa približujeme sa k hrebeňu Malých Karpát. Po ľavej strane míňame motokárovú dráhu. Po miernom stúpaní sa cykloturistická trasa napája pri samote s názvom Matildin dvor na zelenú cykloturistickú trasu č. 5205 vedúcu v podhorí pohoria Malé Karpaty.