Cyklotrasa 2004 Modra – Kuchyňa

Trasovanie: Modra (rázcestie cyklotrás) – Zochova chata – Kuchyňa (rázcestie cyklotrás)

Dĺžka Farebné označenieNáročnosťZjazdnosťGPX na stiahnutie
15 kmcestné bicykle
(Modra rázcestie cyklotrás – Zochova chata)

horské bicykle
(Zochova chata – Kuchyňa rázcestie cyklotrás)
Parametre trasy

Charakter

Prechádza pohorím Malé Karpaty. Východiskom cykloturistickej trasy je obec Kráľová patriaca pod Modru. Značená cykloturistická trasa sa odpája zo zelenej cykloturistickej trasy číslo 5205. Hneď začína stúpať. Prechádza rekreačnou oblasťou Harmónia a lesom stúpa po asfaltovej ceste s kvalitným povrchom. Po šiestich kilometroch stúpania nás privedie k Zochovej chate s možnosťou občerstvenia. Je to východisko mnohých peších túr do oblasti Malých Karpát. Neďaleko sa nachádza obnovená 20 metrová rozhľadňa na Veľkej Homoli s výhľadom do širokého okolia. Cyklotrasa ďalej stúpa a na križovatke ciest v rekreačnej oblasti Piesok sa stáča vpravo do kopca. Prechádza popri starom cintoríne stále do kopca. Za poslednou chatou treba obísť závoru. Pokračuje sa po lesnej asfaltovej ceste s rôznou kvalitou povrchu. Nasleduje striedanie kratších stúpaní a klesaní. Posledný úsek stúpania vedie lesom po asi 300 metrovom úseku lesnej cesty. Tu stúpanie definitívne končí a čaká nás zjazd po lesnej asfaltovej ceste. Tá nás privedie až k horárni, kde sa cyklotrasa stáča vľavo. Vychádza z lesa a cez lúky nás privedie k hlavnej ceste s Malokarpatskou cyklomagistrálou č. 003. Tu cykloturistická trasa končí.